internetwinkel.nl webwinkels online shops

Winkel zoeken

zoek naar: in

Webwinkel BCC.nl

BCC.nl
Bekijk op BCC.nl een uitgebreid assortiment aan huishoudelijke apparatuur, maar ook computers, TV's, foto- en videocamera's, en nog veel meer. Om het de klant nog makkelijker te maken zijn er verschillende mogelijkheden in het bezorgen en afhalen van artikelen.
Open 'BCC.nl' in een nieuwe pagina. Open 'BCC.nl' in een nieuwe pagina.

Ervaringen met BCC.nl

1
Hopeloze winkel met prachtige slogan
Ideal betaald,maar product was niet
meer aanwezig,zouden geld terugstorten
zit al 3 weken op mijn eigen centen te wachten.
14-01-2014 door vendetta
2
produkt besteld en was op voorraad en volgens bevestiging de volgende dag geleverd worden, helaas de volgende dag geen levering dus weer contact en zou nu de volgende dag komen. Helaas weer niet geleverd. Na 3e contact verteld men geen produkt op voorraad te hebben dus duurt minimaal een week. Zeer slechte service als de bevestiging toch echt de volgende dag was. Ik denk dat het bij de webshop een rommeltje is en dat het servicecentrum geen tijd heeft om ook daadwerkelijk service te verlenen. Geen aanrader en denk dat niemand hier meer moet bestellen totdat men beterschap belooft of daadwerkelijk de service gaat verlenen die men beloofd.
27-08-2013 door Solidxan
2
produkt besteld en was op voorraad en volgens bevestiging de volgende dag geleverd worden, helaas de volgende dag geen levering dus weer contact en zou nu de volgende dag komen. Helaas weer niet geleverd. Na 3e contact verteld men geen produkt op voorraad te hebben dus duurt minimaal een week. Zeer slechte service als de bevestiging toch echt de volgende dag was. Ik denk dat het bij de webshop een rommeltje is en dat het servicecentrum geen tijd heeft om ook daadwerkelijk service te verlenen. Geen aanrader en denk dat niemand hier meer moet bestellen totdat men beterschap belooft of daadwerkelijk de service gaat verlenen die men beloofd.
27-08-2013 door Solidxan
2
produkt besteld en was op voorraad en volgens bevestiging de volgende dag geleverd worden, helaas de volgende dag geen levering dus weer contact en zou nu de volgende dag komen. Helaas weer niet geleverd. Na 3e contact verteld men geen produkt op voorraad te hebben dus duurt minimaal een week. Zeer slechte service als de bevestiging toch echt de volgende dag was. Ik denk dat het bij de webshop een rommeltje is en dat het servicecentrum geen tijd heeft om ook daadwerkelijk service te verlenen. Geen aanrader en denk dat niemand hier meer moet bestellen totdat men beterschap belooft of daadwerkelijk de service gaat verlenen die men beloofd.
27-08-2013 door Solidxan
2
produkt besteld en was op voorraad en volgens bevestiging de volgende dag geleverd worden, helaas de volgende dag geen levering dus weer contact en zou nu de volgende dag komen. Helaas weer niet geleverd. Na 3e contact verteld men geen produkt op voorraad te hebben dus duurt minimaal een week. Zeer slechte service als de bevestiging toch echt de volgende dag was. Ik denk dat het bij de webshop een rommeltje is en dat het servicecentrum geen tijd heeft om ook daadwerkelijk service te verlenen. Geen aanrader en denk dat niemand hier meer moet bestellen totdat men beterschap belooft of daadwerkelijk de service gaat verlenen die men beloofd.
27-08-2013 door Solidxan
2
Slechte service, telefonisch moeilijk te bereiken. Eindelijk contact geven ze de verkeerde informatie
23-08-2013 door Bert Poldus
3
Heb online een combi magnetron gekocht met een verwachtte levertijd van 3 dagen. Ruim 2 weken later is het er nog niet. Vervelend!
05-04-2013 door san
1
Ik heb op 24 januari jl een laptop besteld via Bcc.nl en sindsdien via diverse kanalen (e-mail, telefonisch en in het filiaal Amersfoort) geprobeerd om de laptop geleverd te krijgen. Ondanks dat de laptop niet geleverd kon worden, was deze nog wel steeds te bestellen via bcc.nl. Zonder overigens erbij te vermelden dat er leveringsproblemen waren met deze laptop.
Nadat bleek dat het versturen van e-mails zinloos was, ben ik overgestapt op telefonisch contact. Ook dit contact bleek zinloos, want men verwees mij door naar het filiaal. In het filiaal werd mij verteld, dat ze mij niet verder konden helpen, omdat het een internetbestelling was. Hoezo: van het kastje naar de muur??
Inmiddels ben ik het vertrouwen in dit bedrijf volledig verloren en heb ik de bestelling geannuleerd.
Eerst werd ik van het kastje naar de muur gestuurd om de laptop geleverd te krijgen en vervolgens word ik nu van het kastje naar de muur gestuurd om het geld terug te krijgen. Het lijkt erop alsof dit de tactiek van bcc aan het worden is: klanten zo lang mogelijk aan het lijntje houden en producten laten bestellen tegen aantrekkelijke prijzen, direct laten betalen, en vervolgens niet leveren. Ondertussen houdt bcc het geld van de klanten zo lang mogelijk vast.
Ik krijg sterk het gevoel dat dit bedrijf op het punt staat om failliet te gaan, want dit soort tactieken (klanten laten betalen en geld zo lang mogelijk vast houden) zie je altijd bij (internet)bedrijven die in liquiditeitsproblemen zitten.
04-03-2013 door Johan
1
zijn per e-mail totaal niet te bereiken,
geven geen antwoord op vragen/klachten
al 6 maal een e-mail gestuurd
13-02-2013 door jan Jansen
1
0900-0555 Niet bereikbaar! Sinds gisteren krijg ik een toon dat de lijn bezet is. Wat is er aan de hand?
01-02-2013 door Endre
1
Ik heb op vrijdag 25 januari om 13.00 uur on-line een scheerapparaat besteld bij BCC en betaald per iDeal. Vervolgens een orderbevestiging ontvangen met als bezorgdatum 26 januari. Nu is het 19.48 uur en er is nog niets bezorgd. Bij navraag bij BCC heb ik antwoord gekregen dat men dat zou uitzoeken en alsnog zou zorgen voor aflevering. Ik heb het artikel nodig omdat ik maandag a.s. 's ochtends naar het ziekenhuis toe moet voor een opname van meerdere dagen.
Ik heb nog steeds niets gehoord van BCC, ondanks toezegging dat men mij terug zou bellen. Nu is het nummer van het servicecentre van BCC gesloten.
En nu BCC, wat nu??????
26-01-2013 door H
4
Braun 5305 ook in Apeldoorn niet te krijgen. Op de website is hij zelfs helemaal niet vindbaar. Hoeveel hadden ze in voorraad? Staat wel in de landelijke folder. Is fake aanbieding
02-01-2013 door aalders
3
In de nieuwe folder staat de Braun scheerapparaat 5305-4 prijs 84.99.Blijkt er niet te leveren ???? niet in de winkel Utrecht ook niet te bestellen.Is dit een lokkertje??? Ik denk het wel.Jammer.
BCC -------------- niet klant vriendelijk
31-12-2012 door Frans Twijnstra
9
ik heb regelmatig dingen gekocht ,en heb er alleen veel plezier van en de services is optimaal ook zijn ze klantvriendelijk vandaar dat dat BCC mijn winkel is
28-12-2012 door fam kick canas bedoya
10
Ik ben zeer tevreden over de aankopen bij BCC. Verleden jaar een philips tv gekocht die een week later 60 euro goedkoper werd. Na de winkel terug gegaan en het bedrag werd netjes terugbetaald. Levering via de website gaat ook zeer snel. Je kan aangeven op welke dag je de bestelling geleverd wil krijgen. Tot nu toe dus nog geen problemen gehad met BCC en blijf ook klant bij deze zaak.
03-12-2012 door Roland F.
7
Heb een wasdroger besteld. Keurig afgeleverd. Staat ie één week later voor €90 minder aangeboden. Brief gestuurd of ik alsnog korting krijg. Ben benieuwd.
01-12-2012 door André Klaver
2
27-11-2007 harman kardon home theater syst gekocht met 3 jaar extra garantie.
3-10-2012 na telefonische nagevraag bevestigd dat ik 3jaar garantie boven op de fabrieksgarantie had.
4-10-2012 In de winkel word dit meteen tegengesproken.
4-10-2012 nogmaals nagevraagd bij bcc sevice desk nu had ik ineens maar garantie tot 2010.
Gevraagd of de reparatie dan gestopt kon worden met een mail bevestiging van bcc zijde.
Mooi niet.
Tot zover de geweldige service van BCC
Dit is mijn laatste aankoop bij BCC
04-10-2012 door Ger.P
1
aftesales service van bcc laat heel wat wensen over. zo kocht ik een lcd tostel, binnen 2 jaar defect, werd opgestuurd naar reparateur. we zijn nu al ruim een maand verder, heb nog steeds niets van callcenter gehoord. telkens als ik bel krijg ik een mededeling van : meneer ik zie helaas niets in mijn systeem, ik zal contact opnemen met de reparateur en bel u uiterst morgen op. ze komen hun afspraak niet na, want ze bellen gewoon niet. telkens moet ik hun opbellen, nou ja kassa is het wel met hun 0900 nummer ( 10ct p/m ). bcc verdient van mij een IJSkoude douche. ( p.s. na deze amateuristische en onsportieve benadering is dit de allerlaatste aankoop bij bcc)
26-09-2012 door a.kokcu
1
High Prices Low Service, zag wat 20 euro goedkoper bij de concurent en wat hoor je van het BCC personeel ? Dan koop je het toch lekker daar, euhh jullie laagste prijs garantie dan ??
15-05-2012 door Tim Koomen
3
ik heb 3 jaar garantie erbij gekocht bij de aankoop van een lcd tv
Wat blijkt? de garantie van de fabriek vervalt, dus 3 jaar garantie vanaf de aankoopdatum en dat koste mij 80 euro
Waarom vertellen ze dat niet bij de aankoop??????????
28-04-2012 door verveen hj
10
Mijn hp printer was na 18 maanden defect, bij BCC in Hoorn Direct een nieuwe printer gekregen.
Hulde voor de goede service.
27-05-2012
Wim
27-04-2012 door W de Beer
8
ik koop veel bij deze firma ondanks dat ik een eind moet rijden gaat mijn voorkeur toch naar bcc in lelystad meestal goed geholpen,maar soms lijkt het dat er gekeken wordt naar een klant die bij een duurder artikel staat.je moet dan wel even aan de bel trekken .Maar verder een goede zaak met grote keus althans voor mij .Jammer dat andere klanten een nare ervaring hebben bij BCC .
23-12-2011 door goldstein pieter
1
Per mail gevraagd voor offerte voor diverse nieuwe inbouwapparatuur in onze keuken, maar BCC reageert helemaal niet. Geeft geen vertrouwen aan de klant!
10-11-2011 door MG
3
Wasdroger bessteld via internet. na twee weken bericht dat hij binnen is en afspraak maken. Zou donderdag geleverd worden. Niet dus. Zou zaterdag geleverd worden. Niet dus. Volgens telefoniste niet op voorraad.......
01-10-2011 door O.P. Lysenko
1
Na lang gespaard te hebben een goeden laptop gekocht bij bcc een ecer voor 899.10euro en meteen een goeden verzeekering van drie jaar er bij gedaan volgens de verkooper erg belangrijk voor jaaren en jaaren lang plezier. En na drie jaar en een maand plezier leptop stuk je raad het al servic tot bij de deur. De verkoper zeg dat zo leptop maar ongeveer drie jaar meegaat .Nou bedankt hoor verkoper P Schaefer filiaal b c c Muiden.Na 8 weken de leptop bij de fabriek van ecer te hebben gehad en vaak gebeld en heel lang in de wacht en zoveel wachtende voor me kreeg ik te hooren hij kan niet meer gemaakt woorden er staat maar drie jaar voor zo leptop jammer. Conclusie laat bcc links liggen meschien ecer ook want ik was echt heel voorzichtig ermee en er zijn hier geen kinderen wie ermee spelen.
Een zeer verdrietige kland
Jannie Geurts
03-01-2011 door Jannie Geurts
9
ik heb er alles gekocht en nog steeds tevreden.
25-11-2010 door d breeuwer
1
Zeer slechte ervaring met de service, Nieuwe laptop (mrt 2010) moet nu voor de 3e keer achter elkaar opgestuurd worden. Er wordt niet gereageerd op het afgesproken mail contact met de filiaal manager, Treurig!!!!!
Overigens volgens de site:
http://www.webwinkelvergelijker.nl/shop-details/1633/BCC.nl.html
is het mail adres info@bcc.nl

succes allemaal
08-09-2010 door Buzzer
10
ik koop al bij bcc toen ze nog de eerste winkel hadden in badhoevedorp tot nu aan toe nog nooit een probleem gehad en ik heb al heeeeeel veel gekocht bij bcc
20-04-2010 door gerda van berkel
3
BBC geeft een levertijd op van 1-2 dagen voor een afzuigkap.
Bestelling geplaatst op 15-01 2010 en betaald.
Bevestiging ontv. op 15-01 2010 > levering op 19-01 2010 toegezegd.
Heden, 29-01 nog niets ontvangen. Servicedesk niet bereikbaar - wachttijd meer dan 15 minuten en dan nog geen kontakt. E-mail kontakt verwijst weer naar 0900-0555, maar weer na 12 minuten, onbereikbaar.
Conclusie: Laat BCC links liggen!
J. Schepel.
29-01-2010 door J. Schepel
1
Zeer trage levering. Telefonische helpdesk zeer slecht bereikbaar. Geen e-mailcommunicatie mogelijk. Uiteindelijk telefoniste te pakken gekregen, maar gaf onjuiste leverdatum door.
27-01-2010 door N.N.
1
nog steeds niets geleverd na een bestelling telefoon wordt niet opgenomen.
geen e-mail aDRES AANWEZIG
SCHANDALIG
26-01-2010 door m. van dorth
Ik probeer jullie al vanaf vanmorgen te bereiken,maar ik kom er maar niet door,
want ik heb verleden jaar een wasmachiene gekocht,maar mijn deurtje van me voorlader begint los te zitten,kunnen jullie een monteur sturen om dit probleem op te lossen,want het valt nog binnen de garantie piriode,ik heb heb op 24-4-2009 gekocht.bel me op 06-20696458.Ik heet mevr.d.a.c obdam,
meester.j.hendrikxstraat 17-21 te julianadorp.En ik wou dat ik niet zo lang hoeften wachten voor de telefoon,want het kost toch elke keer 10 euo cent per minuut.
20-01-2010 door D.A.C. Obdam
1
Ik wacht nu al 2 maanden op een laptop: wel al betaald maar zogenaamd telkens niet op voorraad (alhoewel deze wel af en toe nog op site wordt aangeboden). Service is schandalig slecht: je kunt óf lang wachten (en betalen) om iemand van de klantenservice aan de telefoon te krijgen die je dan vervolgens nergens mee kan helpen óf brieven schrijven waar dan vervolgens nooit op gereageerd wordt! Ik wil nu graag mijn geld terug, want mocht die computer er ooit komen, belooft het weinig goeds voor de verdere service.
Tip: koop nooit bij BCC!
18-01-2010 door i
4
Na de koop bleek de bediening van het apparaat ingewikkeld.
Service bleek nihil en op klachten is door het hoofdkantoor niet gereageerd.
Dus: eens maar nooit weer
25-11-2009 door Bozeklant
8
Ruime keuze, prettig geholpen,overwegingen m.b.t. keuze waarnodig aangevuld door verkoper

Keurig afgeleverd en aangesloten.
05-11-2009 door hvgt
1
ik hebt een lcd ktv gekocht in amersfoort 29-08-2008 en heb een brom en ben al ruim 4 maanden bezig om per telefoon door tekomen maar steeds 5 wachtende voor me en nu is me 2 jaar garantie voorbij en noggeen contact krijgen steeds 5 wachtende voor me en steeds gooi ik na dertig min; maar weer op en ik denk er nu over om naar het hoofdkantoor te komen wat een kloten service en ik vindt dat slecht zaken doen sorry.jammer dat de klanten in de maling worden genomen met de telefoon van 5 wachtende voor u na dertig min; nog steeds hangen.
10-09-2009 door s.j.buijsman
5
IK WOU WAT BESTELLEN ,HELAAS HEB IK GEEN
CREDIT KAARTEN ,EN OP EEN ANDERE WIJZE GAAT HET NIET VIA INTERNET,EEN MIN PUNT.
EN DE WINKEL IS TE VER WEG.
07-09-2009 door JOHAN66
9
Heb wasautomaat,vriezer,gasfornuis,laptop gekocht bij BCC ZOETERMEER,heel goed geholpen door de heer G.BROUWER en M.DE JONG.hoop volgende keer weer.
12-07-2009 door Roshiek
9
onze koel-en vriescombinatie is snel en
correct en verzorgd afgeleverd
05-11-2008 door Henry L.
lange levertijd
30-08-2008 door jan v. s.

Beoordeel BCC.nl

Privacyverklaring